Ziceam că nu mă mai uitam la televizor şi am început, de curând, să ma mai uit din când în când. Spre marea mea surpriză, tocmai ce-am descoperit un personaj extrem de interesant, cu o mare doză de pitoresc. Este avocat, îl cheamă Nasty Vlădoiu. E spumos, inspirat, tonic. Realmente un spectacol!

Discuţia este despre, firesc, Elodia, ce altceva? Eu habar n-am cine e Elodia asta, nu v-am zis c-am fost în grevă? Dar bănuiesc că este un brand ceva mai nou lansat în piaţă… Nu ştiu ce multinaţională o fi în spate, că am impresia că bugetul de comunicare a fost foarte mare… Şi cred că au şi agenţie bună de PR, că spoturi şi ad-uri nu am văzut în cele două zile de când am început să urmăresc cotidianul de pe sticlă şi din ziare.  Doar că brandul asta nou, Elodia, nu prea ştiu din ce industrie vine, nu cred că-i FMCG, că n-am văzut prin supermarket! Iar la bugetul pe care bănuiesc că-l are multinaţionala aia, ar fi trebuit să văd nişte merchendising, ceva… vreo promoteriţă care să mă-mbie cu niscaiva felii sau tablete de Elodia de-asta…  cu scobitoarea-nfiptă-n ele… sau cu câteva picături de ea pe fundul paharului de plastic!

Şi zicea avocatul ăla simpatic, Nasty Vlădoiu, că \”ce-o tot ţinem cu Elodia ca surda pe mormânt\”? Dar eu cred că el este de la competiţie, că altfel nu-mi explic! Păi, eu zic că lumea o ţine aşa pentru că e-n derulare campania, nu? Dacă aşa o fi fost planificată şi timingul e respectat iar cifrele din brand tracking – orice val – sunt nemaivăzute…

Şi-atunci stau şi mă întreb: dar noi, Oana, ce-o tot ţinem, ca surda pe mormânt, cu campania noastră pentru citit? Noi nu vedem că lumea are treabă? Păi, ce?! Noi avem bugetul de comunicare de care dispune brand managerul de la Elodia asta?

E adevarat că targetul ei e mass market iar al nostru e, totuşi, de nişă. Ba chiar nişa nişei…

If you enjoyed this post, please consider leaving a comment or subscribing to the RSS feed to have future articles delivered to your feed reader.